My thoughts

JLS - Love You More
Har inte hört speciellt mycket med dom men av vad jag hört är jag inte direkt imponerad. Kvällens låt var dock helt ok.

Westlife - Safe
Låten blir bättre för varje gång och framträdandet var riktigt bra. Men vart dom där £80 000 på pyro tog vägen förstår jag inte alls. Dom kanske fick skippa lite då brnadlarmet gick och dom fick utrymma på repet?

Take That - the Flood
Hade höga förhoppningar och det är ju underbart att Robbie är tillbaka i bandet men låten var riktigt riktigt dålig. Den förtjänar verkligen inte den förstaplatsen den kommer få för att Robbie är tillbaka.

Med andra ord vann Westlife "battle of the boybands" ikväll. Men jag kan ju inte påstå att jag är förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0