Udda nöje

På fredag är det dag före helgdag. Med andra ord jobbar jag bara fyra timmar. Så fredagen ska ägnas åt en hel del andra saker. Först och främst ska jag se om det går att få en klipptid någonstans, dock har jag inte så höga förhoppningar. Gissar att det mesta är uppbokat när alla kidsen har lov.

Sen åker jag hem till mor och far. Blir middag och Idol. Men det roligaste av allt är att jag ska sortera två jättestora lådor. Så vitt jag vet finns det en del skolsaker där i, i alla fall i den lådan som heter Anna - Lekis till 8an. Kan nog hitta mycket spännande saker där i! Nostalgi. Sen tror jag det ligger en hel del andra saker där också. Allt man kan tänka sig att mamma och pappa ville spara åt mig från min barndom. Är riktigt riktigt nyfiken på vad som finns där i. Sen får vi väl se hur spännande det blir med lådan från 8an och framåt. Men någonting roligt ska jag väl kunna hitta där också. Får se till att ta med mig kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0