Eeeh va?!

Fick en hel del dumma beställningar på jobbet idag.

"Jag vill ha en BigTastyCBO"
- Det är två olika burgare, ok?! Hur svårt kan det vara att fatta?

"Jag vill ha en liten cola eller fanta"
-
Ja? Vilken vill du ha?

"MILLA HITTA!!!!!!"
- Det betydde tydligen en mellan pommes...

"Tvischabuuue"
- Och det betyder tydligen två cheesburgare. Solklart, eller hur?

(Jag: "Vilken dipsås vill du ha?")
"Har ni fanta?"
(Jag: *antar att hon hörde fel* "Ja. Och vilken DIPSÅS vill du ha?")
"Fanta sa jag ju! Och coca-cola att dricka"
-
Behöver jag ens kommentera det här?

Sen måste jag ta med en som Sebbe fick för ett tag sen.

"Jag vill ha ett Happy Meal med endast ketchup".
-
Undrar vad gästen hade sagt om det bara hade legat ett gäng ketchuppåsar i Happy Meal-kartongen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0