Svar till Jossi

Lillasyster undrade vad jag tyckte om Idol. Såg ju det imorse då jag var på Mamma Mia igårkväll. Så om vi ska hålla oss till det programmet så var Minnah, Elin, Weise och Daniel bäst. Linda var överlägset sämst men Olle borde ha hängt löst tillsammans med henne.

Om vi där emot ska se till vad jag tycker om alla dom nio som var med nu igår skulle jag säga såhär.

  • Linnea förstår jag mig verkligen inte på. Allt hon gör är att totalförstöra alla låtar och mumla alternativt skrika sig igenom dom. Tror aldrig jag har hört henne sjunga. Förfärligt!
  • Olle är väl varken bra eller dålig. Om han skulle tvätta och kamma sitt hår (han är ju faktiskt inte hemlös längre) så kan han få stanna nån vecka. Bara han inte vinner är jag nöjd.
  • Minnah är inte heller varken bra eller dålig. Ganska intetsägande faktiskt, förutom gårdagens uppträdande. Då var hon bra!
  • Daniel är min absoluta favorit. Dels är jag ju ganska svag för skönsjungande pojkar men något som jag gillar bättre än det är om dom dessutom sjunger helt fantastiskt bra i falsett (stavning?). Innan Daniel finns det bara en person vars falsett jag gillar bättre. Han heter Mark Feehily och jag gissar att det säger en hel del om vad jag tycker om Daniel.
  • Elin är inte bara skitcool utan även sjukt duktig. Kan fortfarande inte fatta att hon bara är 16 år. Dock tycker jag fortfarande att hon borde heta Johanna... hon ser ut som en Johanna.
  • Weise är Weise. Inte bäst men sjukt underhållande. Var väl någon jurymedlem som jämförde honom med Michael Bublé nån gång och jag kan inte annat än att hålla med.
  • Geir kanske inte ska vinna men jag gillar att se han uppträda och han är ju minst sagt duktig. Han får gärna stanna ett tag till!
  • Jay har jag otroligt svårt för. Det är helt enkelt inte my cup of tea.
  • Linda känns aningen schitzofren. Det är världens största leende ena sekunden och en sekund senare ser hon ut som hon ska mörda någon. Hon verkar både läskig och flask och det var på tiden att hon åkte ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0