Det duger

Dagen börjar med att jag vaknar klockan 10.04 och får panik. Biljetterna skulle ju släppas 10.00. Så jag skuttar upp på min enda fungerande fot och trycker igång datorn och internet så fort jag bara kan. Klickar på pre-sale länken och ska köpa biljetter till London O2. Det funkar inte. Får ännu mer panik och försöker hitta om det funkar för någon annan. Börjar läsa en thread på .com och det visar sig att det inte funkar för någon. Men sen tillslut funkar det. Någon har kommit på ett sätt att ändra pre-sale länken så att det funkar. Problemet var bara att jag var ungefär en kvar (typ 10sidor) längre bak i threaden när dom kom på det så när jag väl läste det hade ju självklart dom allra bästa platserna försvunnit. Men tillslut fick jag helt ok platser i alla fall.

Då återstår bara problemet vem jag ska gå med. Om du vill ha den andra biljetten Lisa så går du före alla andra i den oexisterande kön. Men om det är någon som vill haka på så säg till! Annars drar jag med mig Simon (och jag är väl egentligen inte jättepepp på att dra med mig min pojkvän på Westlifekonsert... det känns inte riktigt rätt, men hellre det än att inte se dom alls). Och sen om Lisa och Malin bestämmer sig för att gå någon annan stans får ni jättegärna säga till så kanske vi kan boka biljetter tillsammans alla tre lite senare?

Platserna jag fick var i alla fall block 102, row H.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du hittat nån som vill ha biljetten (läste nån konversation mellan dig och Malin) så kan du ge den till henne. Eftersom jag inte bestämt hur jag vill göra än så är det bättre att du hittar nån ju =) Sen om jag köper nåt senare till London eller så så kan vi ju fortfarande ses. Eller om det blir nån annan stad så kanske du vill haka på dit med? Men det kan vi ju ta då i sånna fall.

Typiskt att det blev så knäppt det här Westlife året. Men men :)

2010-09-07 @ 21:54:11
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0