En glad Anna

Simon lyckades laga min externa hårddisk! Lyckligtvis var det inte själva hårddisken som gått sönder utan bara strömtillförseln till den. Tur i oturen! Så när han tagit loss och totalförstört höljet till den så var det bara att stoppa i hårddisken i hans hårddiskkabinett (som jag precis lärde mig att det heter) och så funkade allt. Helt underbart!

Hade inte Simon fixade hade jag förlorat en hel del kort!

2007

  1. Jossis student
  2. Justin Timberlake
  3. Jossi i Skellefteå
  4. Familjen i Skellefteå
  5. Jämtland i juli
  6. Phösarkubb
  7. Nolle P
  8. Lisa och jag åker till Haparanda
  9. Bellas födelsedag
  10. Westlife-samlingen
  11. Halloween
  12. Jossi i Skellefteå/Lisa fyller år
  13. Luciasittningen
  14. Julen
  15. Nyår

2008

  1. Fest på 12an i januari
  2. Vinterpicknick
  3. En till fest på 12an
  4. Phösarutbildningen
  5. Westlife-turnéen
  6. Min födelsedag
  7. Phösarsittning
  8. Croke Park
  9. Midsommar
  10. Skansen
  11. Loos
  12. Inflyttning i 38an
  13. Nolle P (har jag delar av)
  14. 1år tillsammans (har jag en bild)
  15. Pelle i Skellefteå
  16. Hemma i Stockholm/Gavin DeGraw
  17. Bartömmning (har jag delar av)
  18. Julen (har jag delar av)
  19. Nyår (har jag delar av)

2009

  1. Fest på 64an (har jag delar av)
  2. Vårintag (har jag delar av)
  3. Melodifestivalen (har jag delar av)
  4. Phösarutbildning (har jag delar av)
  5. Hemma i Stockholm (har jag delar av)
  6. Korpis (har jag delar av)
  7. Stripstången (har jag delar av)
  8. Vår i Skellefteå? (har jag delar av)
  9. Hemma hos Jossi i Luleå (har jag delar av)
  10. Valborg (har jag delar av)
  11. Phösarsittningen (har jag delar av)
Tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0