En liten historia

Jag och Lisa sitter och pratar gamla minnen. Då kom jag ihåg en liten historia som jag tänkte dela med mig av. Året var 2008 och vi befann oss i Glasgow för att se Westlife. Innan dess gjorde vi ett x antal misslyckade försök med att hitta Westlifes hotell.

Planen för dagen var att hitta Westlifes hotell. Lämpligtvis började vi med hotellen i stan. Där bodde dom inte. Så nästa steg var att ta tåget till ********** och där efter leta efter *******. Den matchen vann tåget med 1-0. Med andra ord kom det aldrig något tåg så vi gav upp och gav segern till tåget.

Två dagar senare:

Letade efter Marks hotell. Hittade ********* där vi trodde att han bodde. Det hade han också gjort men enligt våran kära piccolokompis checkade han ut imorse och bor nu mer på *******. Så mellan anländandet av en oförutsedd snö/hagelstorm från en mer eller mindre klarblå himmel traskade vi frusna och glada vidare. Såg turnébussen åka förbi ******* men tyvärr hade inte bussen samma plan som vi hade. Vi hade ju inte helt förvånande tänkt oss att den skulle stanna utanför hotellet och plocka upp Mark och bihang men bussen valde istället raka motsatsen. Dvs att åka förbi och sedan gömma sig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha vad kul det är nu i efterhand!

2010-09-12 @ 21:11:47
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: Hanna

otur för er. men tur för mig o carro :)

2010-09-12 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0