Inte som vanligt

Min och Lisas tradition har sedan 2005 varit att vi åker till England/Irland och ser x antal Westlife-konserter på våren. I år ser det inte ut att bli så. Ingen av oss kan egentligen planera så långt i förväg. Vi vet inte alls hur våra liv ser ut med jobb och annat i mars. Vi kan väl säga att Westlife släpper biljetterna långt för tidigt.

Lisa har väl i alla fall näst intill tagit beslutet att vara vettig. Jag förstår henne. Dock vet jag inte om jag kan vara lika vettig. Och jag hoppas fortfarande att jag kan övertala henne att inte vara så vettig. Det är ju Westlife. En egentligen inte alls vettig anledning men ändå en anledning som säger allt. Precis allt. Det är ju Westlife.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0