Jag stular igen

Kärlek:
Har du kysst någon idag? inte än
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
Har du ett förhållande? ja
Är du romantisk? det vill jag inte påstå nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej
Är du svårflörtad? ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Har du nån gång slagit någon? inte med flit... förutom Jossi
Har du lekt med någons känslor? det hoppas jag inte
Hur länge höll ditt längsta förhållande? än så länge 2 år, 10 månader och ungefär 3 veckor
Hur länge var ditt kortaste? beror på hur man räknar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? (snor läckis svar) jag vill vara lycklig.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Är du en bra pojk/flickvän? jag hoppas det
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? simon
Vem sa senast att han tyckte om dig mer än som vän? simon
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej 
När fick du din första kyss? för några år sen  
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat antar jag
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0