Mje, why not?

Namn: Anna Katarina Andersson
Kallas för: Mopp, Fjant
Stjärntecken: Oxe
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: 164 cm
Hårfärg: Färgat rödbrunt
Motto: Vet inte om jag har något?
Kär? Mm
Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte direkt. Visst drömmer jag om större men norra/västra Sthlm är där jag hör hemma!
Dricker du? Sällan
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Tresemme (stavning?)
Vilken parfym använder du? Ingen
Vad är du rädd för? Det mesta
Gillar du att tvätta? Bara jag hade haft en tvättmaskin i lägenheten så hade det inte varit så illa
Gillar du berg- och dalbanor? Yes

Senaste…
Filmen du hyrde?
Kommer inte ihåg
Filmen du köpte? Westlife - Where we are tour. Tror jag
Låten du hörde: Waka waka
Låten du laddade ner? Wonderland - Only girl (lagligt)
Personen du ringde? Faster
Personen som ringde dig? Simon
TV-program du såg? Nittileaks
Person du fick sms av? Pappa

Favorit…
Låt: Flying without wings
Sak att göra: Gå på konsert/åka skridskor
Sport: Konståkning
Dryck: Sodavatten
Kläder: Rutiga skjortor
Skor: Tygskor rent allmänt
Bil: En med fyra hjul och en ratt?

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja, en hel massa Westlife-fans. Vissa är jag dessutom riktigt bra kompis med nu.

Antal…
Gånger du varit kär? En
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen egentligen
Hjärtan brustit på grund av dig? Två kanske?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen om man inte räknar att man ser varandras statusuppdateringar på fb
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Antagligen många men det har då syftat på någon annan Anna Andersson

Senaste…
Boken du läste? Utan eko
Personen du fick e-mail av? Martina
Personen du fick brev av? Något på jobbet gissar jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Början på januari tror jag
Saken du köpte? Middag
Vad har du gjort idag? Jobbat, kören
Brukar du svära mycket? Inte så
När stiger du upp på morgonen? 06.20 som senast
Vad har du på dig? Myskläder
Vad ska du göra ikväll? Slappa
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Ibland.
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? Ingen.
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Ja, hyfsat
Är du glad nu? Japp
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? 90-talsnostalgi typ Spice Girls
Stockholm är… ? Hemma
Göteborg är… ? Borta
Kan du sjunga? Hellre än bra
Spaghetti eller makaroner? Makaroner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0