Dag 02- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

Frågan är ju vad som är intressant? Men här kommer 10 intressanta fakta.

  1. Jag älskar att planera
  2. Jag äger sju par tygskor
  3. Jag älskar pojkband
  4. Mitt bästa Westlife-minne är när jag inte träffade Shane i Manchester
  5. Jag tycker det är jätteroligt att arbeta i excel
  6. Jag älskar att prata med min och Lisas påhittade dialekt
  7. Jag har sett Westlife live i tolv olika städer i tre olika länder
  8. När jag äter sås har jag ibland mat till
  9. Jag blev en gång utnämnd till drottning av DT-ettan
  10. Jag smaskar och hugger i sömnen
Och bilden. Det här är den nyaste jag har.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag älskade när vi inte träffade honom =D Haha vi hade så roligt den gången. Inget kommer slå 2006, ever.

2011-02-18 @ 10:07:05
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0