Dag 06- Vilken är din favorit superhjälte, och varför.

Vad nu? Vad är detta för fråga? Vem har sagt att jag ens har en favorit superhjälte? I alla fall inte om vi ska tänka filmer, serietidningar, tecknade serier etc. Jag vet knappt vad som finns.

Så istället väljer jag världens tuffaste person! I mina ögon i alla fall. Jag har alltid tyckt att hon varit cool, men ju mer jag får veta om henne desto tuffare blir hon. Och på ett sätt kan man väl säga att hon är en superhjälte. Det finns till och med en bok om henne. En bok och den har jag. Det är min bok och utan tvekan den bästa boken jag äger. Men vad det står i den tänker jag inte berätta. Vill du veta får du komma hit och läsa i den själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0