Dag 09- Något du varit stolt över de senaste dagarna.

Jag var så fruktansvärt trött igår när jag kom hem så jag orkade inte ens starta datorn. Det får med andra ord bli både dag 9 och dag 10 idag.

Jag började ju sjunga i Caroline af Ugglas kör för några veckor sen. Det är jätteroligt och man får upp ögonen för musik man annars inte lyssnar på. Tänker inte skriva vilka låtar vi sjunger då det är roligare om det blir en överraskning för dem som beslutar sig att komma och kolla på oss på Hovet den 14 maj. Men en av låtarna har fruktansvärt mycket text. Jag brukar aldrig ha nå problem med att lära mig texter, men då lyssnar jag ju o andra sidan mest på Westlife och de har ju i ärlighetens namn väldigt lätta och uppenbara texter. Men den här låten kan jag i princip utantill nu. Det är jag stolt över. Mycket text, inte så många övningstillfällen och musik jag inte alls lyssnar på. Men hör jag låten så sitter texten, som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0