En till, en annorlunda

Hittade den här hos Marie. Kan ju vara kul så vi kör på helt enkelt.

Dag 01- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Dag 02- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.
Dag 03- En bild på dig och dina vänner.
Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade.
Dag 05- En bild från någonstans du har varit.
Dag 06- Vilken är din favorit superhjälte, och varför.
Dag 07- En bild som du aldrig lagt upp.
Dag 08- Korta små mål för denna månad, och varför.
Dag 09- Något du varit stolt över de senaste dagarna.
Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.
Dag 11- Mitt första julminne.
Dag 12- När och varför började du blogga?
Dag 13- En bild hemifrån.
Dag 14- En bild på dig och din familj
Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.
Dag 16- En till bild på dig själv.
Dag 17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Min garderob.
Dag 19- Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 20- Min favoritbok
Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.
Dag 22- Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra.
Dag 23- Någonting jag vill ha.
Dag 24- Favoritrecept.
Dag 25- Vad kan man hitta i din väska.
Dag 26- Din favorittid på året.
Dag 27- En tokig bild.
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från i år. Hur har du förändrats sen dess.
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månad.
Dag 30- Din favoritsång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0