Man måste ju göra en gissning också

Kan någon påminna mig att jag skrev den här listan sen om ungefär en månad så jag kan jämföra hur många rätt jag hade?

Dessa låtar gissar jag kommer vara med på Gravity-tour:

Låtar från Gravity
  • Beautiful tonight
  • Safe
  • I will reach you
  • Noones gonna sleep tonight
  • Och en till... hmm... vilken ska vi dra till med? Closer? Chanses?

Gamla låtar (de överdrivet självklara)
  • Flying without wings
  • What makes a man
  • When you're looking like that
  • World of our own
  • Mandy
  • You raise me up
Gamla låtar (inte alls lika självklara)
  • Swear it again
  • Fool again
  • Uptown girl
  • Queen of my heart
  • I'm already there
Och ett medley såklart...

Vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0