Alla kan sjunga?

Mjaa... det gick väl hyfsat i alla fall. Mamma har tjatat på mig hur länge som helst att jag ska prova på och följa med henne och sjunga i Carolina af Ugglas kör men jag har bara förhalat det och förhalat det. Jag står inte ut med henne och hade egentligen ingen som helst lust. Men tillslut var jag ju tvungen o ge med mig och i alla fall prova - och den dagen blev idag. Och tro det eller ej, det var askul och jag störde mig inte alls på henne! Jag ska till och med betala de 1100kr det kostar att vara med. Så nu vet jag vad jag ska göra varje tisdag.

Ni får komma och kolla på sångfågeln Anna på Hovet sen... på riktigt alltså, kören ska ha nån form av vår/avslutningskonsert där i maj. Tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0