Mysdag

Tog en promenad i solen hem till mor och far. Lillasyster var ju på blixtvisit så då får man passa på. Satt i och för sig mest bara och slappade och kollade på skidskytte men det var mysigt det med! Sen när lillasyster åkt gick jag och mamma en sväng till Kista. Jag tror jag kommer behöva köpa en ny väska till Londonresan. Om jag kommer ihå måtten på min rullväska rätt så är den för stor för att ha som handbagage när man åker med Ryanair så blir att köpa någon liten minibag/sportväska. Får ta en sväng förbi stora Stadium i Barkarby!

Sen måste jag bara påpeka hur bra smak vissa har! Satt och kollade lite i Kenzas blogg och hittade detta (kolla bilden). Exakt samma soffa och exakt samma soffkuddar som vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0