Skansen och norrlänningar

Har spenderat dagen på Skansen. Hade konferens där med studentexpeditionen/kansliet. Förmiddagen var väl bra när vi pratade om expen och innan dess gick vi runt o kollade lite på djuren och så. Och vi fick jättegod buffélunch med massa olika sill, lax etc. Eftermiddagen var väl inte lika spännande. I ärlighetens namn förstod jag knappt ens vad vi pratade om eftersom det inte är någonting jag jobbar med. Men så kan det gå. Det är ju i vilket fall skönt att vara någon annan stans än vanligt någon gång ibland så dagen var uppskattad (av mig i alla fall).

Sen när jag kom hem hade norrlandsgänget kommit hit. De och Simon åker ju vidare mot Jönköping och Dreamhack ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0