Dag 18- Min garderob.

Först och främst är den för liten. Städade ur den för någon vecka sen men tycker inte att jag fick någon ording på den i alla fall. Största problemet är väl att det är fler fasta hyllplan än utdragbara lådor vilket såklart gör det svårt att hitta och nå det som ligger längst in. Sen är väl de utdragbara lådorna igen höjdare heller då de har en tendens att trilla lite då och då. Jag är med andra ord inte alls nöjd med min garderob.

Klädkammaren är bra, men där har jag bara sånt jag kan hänga upp på galgar. Och en del skor och massa annat strunt. Den är bra, men det räcker inte. Hade varit nice med en byrå men jag har svårt att se var den skulle få plats så jag får helt enkelt nöja mig med vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0