Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från i år. Hur har du förändrats sen dess.


Maj 2010


Mars 2011 (har ingen bild på bara mig från i år)

Så vad har hänt? Utseendemässigt har det nog inte hänt någonting alls. Jag har ju till och med samma tjocktröja på mig på bilderna. Där emot mår jag mycket bättre i år. Jag är fullt medveten att jag alltid har haft turen på min sida, även om jag egentligen inte tror att det bara är tur utan även skicklighet och beslutsamhet. Men till skillnad från förra året kan jag nu känna mig lugn inför framtiden. Jag har ett vettigt jobb där jag senast igår fick veta att de vill ha kvar mig efter min provanställning till skillnad från slaveriarbetet i somras. Visst, det är bara jobb men oj vilken skillnad det gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0