Branden på KTH

Imorse när jag kom till jobbet satte jag mig som vanligt vid datorn. Gick in på Aftonbladet lite och såg då att det var en jättestor brand och att de hade utrymt hela KTH. Lite förvånat tittade jag ut i korridoren och ut genom fönstret och insåg att jag varken såg eller kände lukten av någon brand. Dock var det bara jag där i hela korridoren så var tvungen att gå ner en våning och kolla om jag var ensam där. Hittade A-S och O som inte hade någon aning om branden, men medan vi pratade lite kom det upp att det var på helt andra sidan av KTH, flera hundra meter från vår byggnad. Så vi jobbade på som vanligt tillsammans med resten av oss som droppade in på jobbet en efter en. Försökte hålla mig uppdaterad lite men jag märkte absolut ingenting av branden under hela dagen. Har inte sett någon eld, ingen rök och ingen brandbil. Och det var inte förrän när jag gick hem som jag kunde känna lite lukt nere vid tunnelbanan. Är mest bara glad att det inte var hos oss det brann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0