Drömde inatt...

...att Jossi och Jimmie skulle gifta sig i London. Men på väg in i rummet där bröllopet skulle vara var alla tvugna att i takt marschera in NolleP-style. Det gick fruktansvärt dåligt och alla blev skitsura på varandra. Väl inne i rummet sen var det helt fel rum. Det hade blivit en jättestor godisaffär där så då ville ju alla såklart köpa massa godis och mitt i allt försvann nån kille som vi var tvugna att leta efter. Så jag ringde Simon men han kunde inte prata eftersom han precis blivit en sån där vaktgubbe utanför Buckingham Palace. Så jag sprang bort dit men var tvungen att fylla i massa papper om vem jag var och var jag bodde om jag ens skulle få vara i närheten av slottet. Säkerhetsåtgärd ifall jag skulle försvinna därifrån i en taxi. Så när jag väl hittade Simon tog vi en New York-taxi iväg för att Jossi inte längre hade någon brudklänning. Sen vaknade jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0