Blåsigt

Har inte hänt så mkt idag... har mest pluggat...

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: "kommer du ihåg hur det var förra sommarn....."
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: motvinden
... tråkigaste: motvinden
... kramar: nje
... pussar: nopes
... TV-program: house
... köp: mat
... godis: choklad :D
... lunch: pasta
... kvällsmat: we'll see
... träning: motvinden
... läsning: organisation
... nyttigaste: müsli
... "åh nej!": motvinden
... citat:

Jossi: då var det bara 31min kvar
Jag: till?
Jossi: jag ska vika ut mig :P

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10721;115/st/20070406/e/The+Love+Tour+Glasgow/dt/6/k/43be/event.png


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback