Konståkning

Ungefär 3h kvar tills första gången jag ska vara tränare i Skellefteå konståkningsklubb... nervöst fast superkul!! Provade skridskorna imorse för säkerhets skull haha :P

Annars har det varit mest plugg under dagen... Organisationstenta på måndag ju *passande smiley*

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: fläta
... låt: the rose - westlife
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: konståkningen hoppas jag
... tråkigaste: måste plugga massor med organisation som vanligt...
... kramar: lisa?
... pussar: nopes
... TV-program: dunno
... köp: inget
... godis: massor
... lunch: köttbullar
... kvällsmat: we'll see
... träning: cykla till konståkningen + åka skridskor
... läsning: organisation
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": skumma ord i organisationsboken
... citat: återkommer med det...

weee!!! jag ska se Take That!! OMG säger jag bara... Take That! Hur otroligt coolt är inte det?? Jag menar, Take That är ju... Take That!!

take that 

kom nyss tillbaka från konståkningen :D var så roligt!! barnen var så söta! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback