Länge sen

Känns som att det var länge sen jag skrev ngt här (jag som brukar vara så duktig o skriva varje dag haha), så nu kommer en liten sammanfattning :P

Tisdag: vad hände i tisdags eg? :S finsn väl en anledning till varför man ska skriva varje dag... :P

Onsdag: lämnade in "gula häftet"... en viss lärare är väldigt pratglad haha :P annars hände inte så mkt...

Idag: Gick till skolan för att kolla på scenobruternas vernisage... riktigt duktiga är dom hela bunten!! sen vidare in till stan för att hämta ut alla böcker till nästa läseperiod... dom var tunga!! sen hem o slappade framför tvn innan jag bestämde mig för att jag verkligen skulle se till att fatta hur man gör överavskrivningar (kan ju vara bra o kunna på tentan :P haha) så nu sitter det! :)

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: gömd i mössa
... låt: truly, madly, deeply - savage garden
... vill ha: westlife pr en annan dag
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: övertröttheten
... tråkigaste: se "åh nej!"
... kramar: lisa
... pussar: nopes
... TV-program: medium
... köp: kursliteratur :P *tungt*
... godis: nachochips?
... lunch: soppa
... kvällsmat: pasta med tillhörande sås
... träning: bar på tunga kassar
... läsning: redovisning
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": imorgon är bara fel!! allt som inte fick hända imorgon händer just imorgon! *tjurar*
... citat: inte vad jag kommer ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback