2006

Året är ju förvisso inte slut än men här kommer en sammanfattning av mitt 2006

Januari:
Nyårsdagen firades i Borås med en romantisk frukost. Senare samma månad skulle jag och min Fjoll göra en 21timmars blixtvisit i Dublin. Nicky kröp genom ett hål, Talle hade lämnat Mike och vi fick svara på diverse frågor innan vi åkte tillbaka

Februari:
Om jag inte kommer ihåg helt fel var det denna månaden som jag bökade göra massor SOC på donken :P mkt annat hände inte...

Mars:
Även denna månad bestod av massor med jobb och ännu mer väntande. Saras 20års dag firades även

April:
Årets höjdpunkt! 2 länder, 4 städer, 7 konserter på 10 dagar!! Mycket skratt, mycket väntande, mycket fotograferande, mycket letande och lite sovande... vilket resulterade i mycket red bull! Det var "Anna and Liz on a small following Westlife on tour tour 2006" (observera att tour ska stå två gånger!!) Lillasyster blev även myndig denna månad

Maj:
Min Anna fyllde 20 och bara två veckor senare bar det av till Dublin för mer firande. Jag fyllde 20, mamma fyllde 49 men framför allt fyllde pappa 50.

Juni:
Michael Buble sjöng på Annexet och det var fotbolls VM i TV-soffan!! Även road trip med min Anna :D

Juli:
Börjades med försenade tåg och en hjdundrande bra Robbie konsert på Ullevi. Hälsade på Malin i Bristol där vi såg Floggin Molly. Cardiff besöktes även för att se Westlife på Coopers field

Augusti:
Slutade jobbet och flyttade upp till Skellefteå för att börja plugga MMM. Nolle P ftw!!

September:
Mike med ytterst trevlig flickvän var i stan... ja Stockholm alltså... 

Oktober:
Tentor skrevs och Westlifes sverigebesök missades pga detta. Konsertbiljetter till nästa års "tour tour" inhandlades

November:
För första gången i mitt liv fick jag se Take That. Lisa fyllde 20 och Westlife släppte ny skiva.

December:
Jul firades hemma i Stockholm och på söndag firas nyår hemma hos Sara

 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack för tipset om sammanfattning av året :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback