Face To Face Tour DVD

Äntligen är DVDn på ingång! om ca 2h borde den ha hamnat i brevlådan :D Filmkväll ftw :P

hur som hellst... har varit o klippt mig... har ännu inte bestämmt mig om jag är nöjd eller inte...

positivt:
- jag har faktiskt en frisyr nu
- det växer ut hyfsat fort
- allt det risiga är borta
- går frtfarande att ha uppsatt även fast tofsen blir minimal

negativt:
- det råkade blir väldigt för kort... oops!

fråga:
- varför ska alla frisörer blir så överväldigade av mina lockar att när de klippt klart gör det lockigast möjligt så jag det första jag gör när jag kommer hem måste tvätta om håret eftersom det ser ut som "hej kom och hjälp mig"??

psst! tro inte att jag kommer ha utsläppt bara för det är nyklippt :P

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: minitofs
... låt: hakuna matata :P haha
... vill ha: iaf typ 2cm längre hår :P
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: dvdn kommer idag
... tråkigaste: dammsugning
... kramar: not yet anyways
... pussar: nepp
... TV-program: cityakuten
... köp: ny frisyr och diverse tandborstar :P
... godis: jordgubbskräm? :P
... lunch: tacos
... kvällsmat: antagligen tacos också
... träning: gick till stan o hem
... läsning: för lite
... nyttigaste: promenaden
... "åh nej!": lockarna........
... citat: återkommer med det...

nehepp... dvdn kom inte! får vänta till imorron! så istället för att kolla på dvd så bestämde vi oss för att boka hotell till westlife-turneen. Så nu är allt (konsertbilj, flyg, hotell) bokat! 5 nätter i glasgow och 2 i aberdeen på sammanlagt 1650kr/pers. ganska så nice om jag får säga det själv :P haha

waiting...

f2fdvd

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha.. 2650 ju :P fast jag önskar att du hade skrivit rätt ;)

2006-11-27 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback