Finally decided

Ok så då har jag bestämt mig! Var inne i stan med syrran idag och shoppade. Måste ju vista henne den stora staden :P hur som hellst hamnade vi på McDonalds där vi åt "lunch" (vid 3tiden...). Han vi beställde av var ny så han hade en hjälpande chef/assitent/skiftledare/vad hon nu var... bakom sig som hjälpte till med att backa honom och även hur han skulle slå in min inte allt för nomala beställning. Då insåg jag som många gånger förr att jag saknar McDonalds, jag måste söka jobb där!! Hur konstigt det än kan låta så var det ju helt underbart kul!! Inte minst sen jag blev handledare och fick just lära nya (och även gamla) medarbetare hur saker och ting fungerar. Så nu blir det bara att skriva klart/om mitt cv så det stämemr överäns med ehm... verkligheten. dvs ny adress och diverse. Sen inte att förglömma ta fram mitt omdöme som Yilmas skrev åt/om mig. "Anna har varit en utmäkt medarbetere...." *stolt* Sen gäller det ju att ajg får jobb också... räcker ju tyvärr inte med att söka...

Traversen med Jossi, Bella o kanske Pia ikväll. Gonna be nice!! 
 
Dagens...
... klädsel: manchesterbyxor o röda tjocktröjan
... smink: Inget
... frisyr: fläta
... låt: you light up my life - westlife
... vill ha: jul
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: att jossi är här
... tråkigaste: fanns inga bra skor
... kramar: jossi?
... pussar: nopes
... TV-program: idol
... köp: födelsedagspresenter (till lisa o faster)
... godis: not yet
... lunch: mcchicken dressad som mcfeast utan tomat :D
... kvällsmat: we'll see...
... träning: gick till stan
... läsning: inget
... nyttigaste: paprika
... "åh nej!": fanns inga bra skor
... citat: "jag är en cykel" (Jossi)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Skriv inte att det var jag som va en cykel :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback