Hem

Om ca 4h åker jag hem till sthlm (kommer tillbaka tisd morgon). Ska bli nice att träffa alla :D Dessutom ska jag ju på fotbollsgalan och se take that! Så då kan vi bocka av en till på listan av vilka jag 2000/2001 nån gång ville se live/önskade att jag kunde få se (kommer inte exakt ihåg men jag tror den såg ut ungefär såhär:

westlife (2001,2002,2003,2004,2005,2006)
backstreet boys (2005)
hanson (2005)
britney spears (2004)
atomic kitten (2001, 2002, 2003)
spice girls (ehm... såg mel c 2003)
boyzone (såg ronan 2002)
take that (på måndag + såg robbiei somras)

så kort sagt är det spice girls och boyzone som gäller... *önskar mig själv lycka till*

körde på båda tentorna.. *suck* menmen thats life! bara att ta nya tag...

har varit inne i stan idag och köpt pepparkaksformar och en vaxduk haha

Dagens...
... klädsel: UFO byxor och hoodie
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: patience - take that
... vill ha: jul
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: uno
... tråkigaste: för en gångs skull var det riktigt tråkigt o packa
... kramar: lisa
... pussar: nopes
... TV-program: resultatet av idol?
... köp: pepparkaksformar och vaxduk
... godis: center
... lunch: diverse rester
... kvällsmat: snart
... träning: ska bära tung väska till flygbussen
... läsning: läste igenom tentorna
... nyttigaste: mjölk
... "åh nej!": kuggade org också ja...
... citat: "sluuvta" (jag och lisa... vilka annars?)
... väder: kallt utan mössa

... humör: tired but happy

... vaknade kl: 6.50
... antal kr slösade: 70
... ätit/druckit hittills: diverse
... tid utanför hemmet: 1½h i skolan och 1h på stan... sen ska jag ju iväg så massor :P fast till andra hemmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback