If

Älskar verkligen "if". en helt underbar låt *har på repeat* :P

Kuggade på redovisningstentan... med min vanliga tur hade jag säkert ett halvt poäng för lite :P menmen thats life! hellre att jag gör om den än organisationen för det här kan jag ju egentligen så det blir ju itne direkt svårpluggat. men sen vet jag ju inte hur organisationen gick... *väntar otåligt*

Dagens...
... klädsel: manchesterbyxor o hoodie
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: if - westlife
... vill ha: jul
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: fick diverse singlar på posten
... tråkigaste: redovisningstentan
... kramar: nepp
... pussar: nopes
... TV-program: OC
... köp: lunch
... godis: ne
... lunch: pizza
... kvällsmat: we'll see...
... träning: gick till skolan o stan
... läsning: kalkylering
... nyttigaste: mjölk?
... "åh nej!": se tråkigaste
... citat: "...är prioriterat" (jag och lisa)

... väder: kinda nice

... humör: lite halvuttråkad

... vaknade kl: 7.50
... antal kr slösade: 60
... ätit/druckit hittills: yoghurt, mjölk, pizza, pizza-sallad och sprite...
... tid utanför hemmet: från ca. 9.50-14.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback