Overloaded

Har varit på stan idag. Tanken var att jag skulle hitta mig ett par byxor och helst lite julklappar men istället blev det (som vanligt) diverse skivor istället...

Robbie Williams - Rudebox

rudebox

Har än så länge bara hört två låtar och gillar tyvärr ingen av dem men det är ju Robbie!! Skivsalingen är ju inte komplett utan alla Robbie-skivor! :P

Sugababes - Overloaded The Singles Collection

overload

Äntligen!! Som jag har väntat... haha! Läste i deras "thank you" att det var 7 år sen de började... 7år!! Trodde verkligen inte det var SÅ länge. Förvisso är det ju bara Keisha som varit med från början men ändå!! Hur som hellst en riktigt riktigt bra skiva!! O andra sidan brukar det ju vara så med Greatest Hits.... hmm...

Take That - Patience

patience

Hade eg tänkt vänta tills albumet kom men eftersom singlen bara kostade 10kr så kunde jag ju inte hålla mig :P

Blir en snabbvisit till Luleå på fredag för att köpa julklappar.... nån som vill med?? ;)

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: flätor
... låt: caught in a moment - sugababes
... vill ha: nya boxor
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: love actually
... tråkigaste: regnar
... kramar: Lisa
... pussar: nepp
... TV-program: idol
... köp: skivor och lite småsaker
... godis: chips
... lunch: mcdonalds
... kvällsmat: fiskgratäng *yummie*
... träning: gick till stan o hem
... läsning: för lite
... nyttigaste: promenaden
... "åh nej!": finns inga byxor ju
... citat:

Till Jossi:

GLÖM INTE KAMERAN!!! + lite ögongodis där uppe bara för dig!! sorry att bilden inte är överdrivet stor bara :P

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Naawww. Tycker du kan köpa deras greatesthits dvd till mej så jag kan kolla på henne ännu mer :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback