Sammanfattning

Har inte skrivit på flera dagar nu ju så här kommer en sammanfattning :P

För det första var jag på fotbollsgalan i måndags och såg take that :D riktigt nice! förvissa sjöng de ju bara en låt och dessutom playback men nu har jag äntligen sett take that!!

the rose blev westlifes 14 listetta i england *yaay* away from the unlucky 13 :P haha
i sverige kom låten på 6e plats. om jag ska vara ärlig blev jag nästan förvånad! riktigt bra för att vara westlife i sverige! länge sen de var så bra ju!!

amazing (2006) vet jag inte om den äns kom med bland de 40 bästa
you raise me up (2005) kom som bäst 7a
aint that a kick in the head (2004) var som bäst på 20e plats
obvious (2004) var 25a
mandy (2004) 4a
hey whatever (2003) 5a

anyways... rösta på westlife :P (eller valfritt anat pojkband)
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,930689,00.html

hur som hellst igår fyllde lisa 20!! massor med grattiskramar!! åt tårta, hade paketöppning, förfest, traversen, xet (för att sammanfatta det) :P hur som hellst var det superkul!!!

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: you're beautiful - james blunt
... vill ha: jul
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: take that
... tråkigaste: slaskigt
... kramar: oja
... pussar: det med
... TV-program: massa olika
... köp: för mycket
... godis: det med
... lunch: har ätits
... kvällsmat: det med
... träning: åkte skridskor idag :D (som tränare dock)
... läsning: för lite
... nyttigaste: paprika?
... "åh nej!": min gympaskor börjar bli för trasiga nu
... citat: "man fyller bara 20 en gång om dan" (Lisa) och "en hå... en ha... en stor!" (Lisa det med)


sen hittade jag denna (otroligt onödigt långa) i lilsyrrans blogg so here goes:

Senaste impulsköp:
en röd, en blå och en grå tröja (3st alltså... inte randing eller rutig eller liknande)
Bästa fikat:
Mjölk och nygräddade bullar
Färg du hatar:
ingen eg
Så får du motion:
konståkning
Om du var en blomma:
eh??
Det dyraste du äger:
datan kanske
Tidigaste barndomsminnet:
när jossi blev förföljd av en vattensköldpadda haha
Första frågan du ställer till ny bekantskap:
typ... vad heter du? :P haha ne vet inte
Samlar på:
westlife :P inte dom i sig utan snarare skivor o så...
Underskattad grönsak:
Sparris
Överskattad grönsak:
Gurka!!!!
En bil är en:
näst intill nödvändig sak när bussarna inte går
Pryl du inte kan vara utan:
finns för många (oops)
Ditt livs aha-upplevelse:
oj... vet inte
Tidningar du prenumererar på:
Inga nu för tiden
Du gör med 100 upphittade kronor:
Sparar, är fattig nu
Nån du saknar:
alla hemma i sthlm
När grät du senast:
var nära igår annars vet jag inte
När är du gammal:
när jag känner mig gammal
Svart eller vitt?
svart
Mjukt eller hårt?
hmm
Homo eller hetero?
jag? hetero
Höger eller vänster?
kan inte höger och vänster :P
Stor eller liten?
vad?
Göteborg eller Stockholm?
Stockholm!
Landet eller storstan?
storstan!
Kram eller puss?
kram
Hyrfilm eller bio?
olika
Gräs eller grus?
Gräs.
Pasta eller potatis?
Oftast pasta
Tjänare eller tjäna?
say what?
Is eller mjukglass?
mjukglass
Natt eller dag?
Dag
Felix eller Heinz?
Felix
NK eller Myrorna?
NK...men inget egentligen
Marsvin eller hamster?
abbiiii!!! roligaste!!! men inget hellst
Rakad eller orakad?
På vem? vart?
Biffig eller slank?
vad är detta för frågor eg?
Blåögda eller brunögda?
beror på vem
Popsnöre eller sportfåne?
både och mer eller mindre
Naken eller pyjamas?
pyjamas
Kaffe eller te?
båda i små mängder
Champagne eller ramlösa?
ramlösa
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?
båda funkar
Bakispizza eller bakischirre?
vad är chirre?? hur som hellst pizza
Förfest eller efterfest?
För
Plastbestick eller plastbröst?
Plastbestick
7-11 eller Pressbyrån?
7-11!! "där går kian...." *sitter lugnt kvar (eller va det shane??)
Glasögonorm eller linscooling?
Jag har bra syn utan tack
Plugga eller jobba?
eg jobba
Lång eller kort?
mitt emellan?
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?
Beror väl på vad och vem
Nämn namnet på en tennisspelare:
Björn Borg
Finns det någon du ogillar starkt?
Ja
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Olika, men oftast konflikträdd
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
instämmer med lillasyster!! "Gör inget idag som du kan få nån annan att göra imorrn"
Är du svartsjuk?
maybe
Vad gjorde du igår kväll?
partey!!!!
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
gifta sig iaf... eller jo det tycker jag nog!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Hundöron om inte jag har lånat boken av nån och den va jättefin innan
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?
ps. I love you (fast den är ju på g)
Tyckte du om att gå i skolan?
japps
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
engelska
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
kemi
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?
Inte tänkt på det så mkt
Vilket jobb skulle du aldrig tänka dig ta?
telefonförsäljare
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
sa väl typ "jaha ok"
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Oftast inte
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja?
fri vilja
Vad är ditt favoritpålägg?
ost
Vad är det första du tänker på när du vaknar?
hur länge kan jag snooza?
Är du troende?
Nej
Tycker du om stearinljus?
Jodå
Använder du hårbalsam?
oftast
När blir man vuxen?
när man känner sig vuxen
Vilken färg har din tandborste?
röd just nu
Har du lök i köttbullarna?
I köttbullarna? Jag vet inte jag har aldrig gjort egna
Hav eller sjö?
föredrar konstis :S
Har du någon skrivare?
nepp
Har du någon scanner?
Nej
Vad har du för väckarklocka?
köpt på cleas ohlsson
Hur ofta klipper du tånaglarna?
när det behövs
Har du hår på ryggen?
ne
Använder du hudlotion?
När jag orkar
Har du åkt ambulans någon gång?
nepp
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
inget hellst
Chips/ostbågar/jordnötsringar?
chips
Äpple eller Päron?
ja tack
Äter du fiskbullar?
nja
Svettas du mycket?
Öööhm...nä, det tror jag inte :P
När klippte du dig senast?
kommer inte ihåg
Vad kollade du senast hos doktorn?
hosta typ
Vilken är din favorit på Mc Donalds?
mcchicken dressad som mcfeast utan tomat eller elmaco chicken
Mc Donalds / Max / Burger King eller annat?
Donken
Platt eller vanlig dataskärm?
bärbar :P
Vad har du för mobiltelefon?
motorola something
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?
har ingen byrå
Har du överkast på sängen?
oftast inte
Har du brutit något någon gång?
nepp
Vad är den värsta sjukdom du haft?
vaddå sjuk?? nej sånt håller jag inte på med
Har du blivit sövd någon gång?
Nej
Lever din mormor?
Ja
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
gå in till lisa och kolla på film... hmm... :S
Använder du tofflor?
ne
Använder du morgonrock?
ne
Är du en Besserwisser?
kanske ibland?
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Om den inte smakar päckel
Beskriv din humor:
har jag någon??


Kommentarer
Postat av: Lisa

7-11 eller Pressbyrån?
7-11!! "där går kian...." *sitter lugnt kvar (eller va det shane??)
Hmm.. om du menar i Manchester så skulle det varit subway :P och det var nog både shane och kian.

2006-11-19 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback