She's Back Oh Yeah!!

Eg vet jag inte vad jag ska skriva idag... har haft marknadsföringslektion, diskuterat marknadsförings arbetet lite och sen när vi kom hem var vi tvungna att kolla på she's back o medleyt :P Älskar dansen precis när de sjunger "leave me ruttening here alone" tihi *Anna och Lisa dansar med* :P

"don't you wish you boyfriend was hot like me..." som sagt... thrusting!!

Så imorrn bär det av till Luleå för diverse shopping!! Försökte få lillasyster att hjälpa mig med köp av plattång utan lyckat resultat... hmm... ska försöka hitta mig ett par byxor också och självklart julklappar!! så måste man ju upp tidigt också eftersom bussen går 8.10 inifrån stan... menmen så kan det gå!

Så kommer man missa NT-showen imorgon också... eller för Jossis skull ska jag kanske säga T-showen? :P Visst, jag hade inte räknat med att nånsin se den igen efter jag slutade gymnasiet men det hade ju varit kul att vara där när lillasyster är med :) Dock på föräldra-showen... inte fultl så säker på att jag vill se Jossi strippa... hmm

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: minitofsar
... låt: She's Back/ Billie Jean - Westlife och Don'tcha - Westlife
... vill ha: konsertbiljetterna
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: Lisas bild av familjen Filan
... tråkigaste: marknadsföringslektionen
... kramar: lisa?
... pussar: nepp
... TV-program: kalla fakta... ehm... ne... medium
... köp: en festis
... godis: chokladboll
... lunch: äggmacka
... kvällsmat: pyttipanna tror jag det blir
... träning: sittandes i Lisas säng dansade jag nog antagligen med i She's Back
... läsning: för lite idag igen...
... nyttigaste: äppeljuice
... "åh nej!": missar NT-showen
... citat: "Kian kanske är sammetslen" (Lisa)

Ajustja! Tror jag lovade någon att jag skulle lägga upp min motivering i westlife tävligen... Den blev väldigt... ehm... äh! kommer inte på ngt bra ord för det. För er som inte vet gick tävlingen ut på att man med bara (!!) 50 ord skulle motivera vilken som var ens favoritlåt som westlife sjungit live på någon av konserterna och bästa motiveringen vinner en meet and greet under nästa års turne. Min blev iaf såhär:

Swear It Again - Turnaround Tour
I looked at Mark while the saxophone player played and saw something I’ll never forget. His eyes were closed and you could see how happy he was at that moment. I never thought I’d actually enjoy saxophone-music but at that moment I felt the same way Mark did.

Kommentarer
Postat av: Ewe

"inte fultl så säker på att jag vill se Jossi strippa... hmm" HAHAHAHAH :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback