Lång dag

Var länge sen vi var i skolan så mkt som idag... hade alla 4 lektionerna... men det var inte riktigt lika jobbigt som jag hade tänkt mig så det var ju nice! Bara 2 organisationslektioner kvar ju... och 5 redovisningslektioner... sen tenta! vet inte om jag ser fram emot det eller inte, jag menar, vill ju bli av med organisationen men tenta är väl inte det roligaste! och framför allt inte allt pluggande fram till den :P

Hade en väldigt rolig konversation med min fjoll idag :D Vi diskuterade vingar, motorbåtar, westlife, böcker, väskor, skottkärror, gummibåtar mm mm men som vanligt kom jag fram till att Lisa bär böckerna och ror medan jag läser!

Ajustja! har suttit o försökt komma på en potetiel set-list till the love-tour också haha! jag menar har man inget bättre för sig så varför inte?? tyvärr blev den inte lika klockren som den jag gjorde till f2f tour (som förvisso var helt fel konstigt nog). Sen var jag ju tvungen att göra en med de låtar jag skulle ha valt om det skulle ha varit jag som fick bestämma :P mwahaha Men jag ska fundera vidare på den "seriösa" så kanske jag lägger upp den här så kan ju nån kanske kommentera *hint hint* ifall den låter vettig haha

Dagens...
... klädsel: varmt
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: you light up my life - westlife
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: en vispad Kian
... tråkigaste: Dicks utläggning om vilken bolagsform man ska välja
... kramar: Lisa
... pussar: nopes
... TV-program: är det house ikväll?
... köp: macka o kaffe :S
... godis: banan :D
... lunch: soppa
... kvällsmat: ingen aning
... träning: cyklade till skolan
... läsning: mailen?
... nyttigaste: banan
... "åh nej!":
... citat: "lämna det bakomfluta framför dig" (Lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback