Logik wanted!

Var Halloween-party på Traversen igår. Vissa var utklädda... andra var det inte! Hur som hellst var det skojj!! Spelade biljard med Bella. Gick inge bra...

jag o lisa
Lisa och jag

bella
Bella

rickard o sorti
Rickard och Sorti

martin o robin
Martin och Robin

Sen på vägen hem blev det snöbollskrig med Lisa, Pia, Johan mfl. Bestämde oss för att gå till xet (stavning? :P ) o äta diverse... blev pommes med skellefteåsås för mig, Pia o Lisa :P

Sen idag har jag... ehm... tvättat... sen gick jag o Lisa till coop o inhandlade diverse godis. Sen på hemvägen stannade vi i en lekpark o snurrade och åkte linbana! haha

linbana1

linbana2

linbana3

linbana4

linbana5

Ska strax våldgästa Pia... mwahaha

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: same old brand new you - A1
... vill ha: jul
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: linbanan
... tråkigaste: tvättat...
... kramar: lisa
... pussar: nopes
... TV-program: parlamentet
... köp: godis
... godis: massor
... lunch: pastasak
... kvällsmat: rester
... träning: gick till coop
... läsning: inget eg
... nyttigaste: majs o morötter
... "åh nej!": slog armbågen i linbanan haha
... citat: "så går det när man dricker julmust" (Lisa)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Logik wanted!!

logic=rätt
wanted=engelska
:P haha

2006-10-31 @ 10:47:13
Postat av: Systeryster

har du ny mössa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback