Pelle-plutt

Saknar min lille bror. Vill inte att han ska må dåligt ju... han säger att han saknar mig men troligen det eg är ngt annat... vet inte vad bara! vill bara åka hem och ge honom en bamsekram! så har han ju gjort illa foten också har har kryckor o hela baletten... me loves him! min lille bror får inte må dåligt heller! usch... :( så när jag pratade med pappa... han brukar allt vara liksom "äh, det går över" men han lät inte så nu...

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: flätor
... låt: the rose - westlife
... vill ha: en glad lillebror
... saknad: alla där hemma (alltid!) och pelle extra mycket just nu
... roligaste: nudlarna
... tråkigaste: pelleplutten
... kramar: kramar om pelle på 80 mils avstånd
... pussar: läs föregående
... TV-program: cityakuten
... köp: damsugspåsar om vi hittar rätt sort
... godis: borde inte
... lunch: nudlar
... kvällsmat: vet inte än
... träning: cyklade till skolan
... läsning: redovisning
... nyttigaste: mjölk
... "åh nej!": pelleplutten
... citat: "en nudel" (jag) och "jag tror det blir svinto i den här eftersom den är svart" (Lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback