Plugg

Plugg, plugg o sen lite mer plugg... fast har hunnit med diverse annat också! drog en snabbis in till staan för Lisa skulle köpa födelsedagspresent till Rickard. Sen har jag dekorerat min overall också *undrar fortfarande vad jag ska ha för ryggtryck*

Måste se till o klippa mig någon dag... är så trött på mitt hår nu!!

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: fläta
... låt: "du är en nolla o jag din idol...."
... vill ha: en frisyr
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: mina och lisas oändliga diskutioner
... tråkigaste: måste plugga massor med organisation som vanligt...
... kramar: lisa?
... pussar: nopes
... TV-program: idol
... köp: godis o hårsnoddar
... godis: massor
... lunch: köttbullar
... kvällsmat: rester
... träning: cyklade till staan
... läsning: organisation
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": skumma ord i organisationsboken
... citat: "hoppas jag stör... jag pratade precis med Rickars så sa han att hans pappa hade huggit sönder en yxa!!!" (Lisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback