Skellefteå konståkning

Idag har jag sökt "jobb" på skellefteås konståkningsklubb. Får se hur det går... Vill ju åka skridskor jämt ju :P men tyvärr har jag varken talangen eller motivationen att verkligen satsa så tränare passar bättre för mig :) redan gått 3½ år sen jag slutade åka... tänk. en gång i tiden kunde jag stå en axel och var inte alls långt ifrån att stå dubbel salchow och dubbel toeloop medan jag nu får kämpa för att stå en enkel lutz eller enkel ögel... menmenhade väl eg inte förväntat mig ngt annat. klart man blir sämre när man inte tränar..

Bella är i Skövde och Lisa i Piteå så jag är ensam hemma :P haha

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: ain't no other man - christina aguilera
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: om jag skulle få börja som tränare
... tråkigaste: regnar
... kramar: ne
... pussar: nopes
... TV-program: idol
... köp: christina aguilera - back to basics
... godis: choklad
... lunch: pasta
... kvällsmat: vet inte än
... träning: cyklade till staan
... läsning: allt för min syster (fädig så nu måste jag hitta mig en ny bok)
... nyttigaste: mjölk
... "åh nej!": nje... det vill jag inte påstå
... citat: återkommer med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback