The Love Album

Träffade Carro imorse och fixade klart opponeringen av en annan grupps projektarbete... så var jag tvungen att prova Carros underbara vantar... vilket ledde till att jag o Lisa sen åkte till staan o köpte mig ett par lika dana fast i annan färg :P mwahaha köpte även födelsedagspressent åt Bella! Hope she likes it...


Så har jag fuskat (i år igen)... har nu hört hela The Love Album! Hmm, mer än en månad kvar tills det släpps.. anyways så här tycker jag om låtarna:


The Rose - Riktigt bra!! Först ville jag inte gilla den för det här med covers o shit men den är för bra för att bli dissad!! Tycker iofs fortfarande att Shane låter lite uttråkad... men Mark! han gör låten till vad den är! Underbar!

Total Eclipse Of The Heart - Haha! Värsta inlevelsen ju! They're singing their hearts out! Näst bästa låten på skivan!!

All Out Of Love - Underbar även den! Speciellt när Delta sjunger! Den är liite för lik orginalet när Shane och Mark sjunger så kort sagt räddar Delta låten... men oj så hon gör det!! :D Men ska eg inte klaga på Shane och Mark heller...

You Light Up My Life - Har samma effekt som You Raise Me Up. Den är långt ifrån lika bra men man blir absolut lika glad av den! Think it will grow on me...

Easy - Denna är för lik orginalet. Dessutom har jag aldrig riktigt gillat orginalet så det blir inget bra betyg för den...

You Are So Beautiful (To Me) - Tråkig...

Have You Ever Been In Love - Trodde att det skulle vara Celine Dions låt, men jag hade aldrig hört den här förut vilket direkt görden liite bättre än vad den eg är. Men absolut en godkänd låt!

Love Can Build A Bridge - Många pluspoäng för att Nicky och Kian får sjunga!! Alla fyra sjunger så otroligt bra i den här låten!! Synd bara att låten i sig är så otroligt tråkig...

The Dance - Var mycket bättre när de sjöng den live på turneen men är fortfarande en helt underbar låt och en av de bästa på skivan!! Lovley!!

All Or Nothing - Överlägset bästa låten på skivan!! Boyband så det skriker om det och jag älskar det!! Hoppas innerligt att dom sjunger den på turneen sen!!

You've Lost That Loving Feeling - Vad tänkte dom med när dom tog med den här låten på skivan?? Varför äns spela in den?? Tillsammans med de flesta rat pack låtarna så är detta det sämsta de någonsin gjort!! Missnöjd!

Fast liksom helhetsintrycket av albumet är ändå bra!! :)

the love album


Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: all or nothing - westlife
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: the love album
... tråkigaste: the love album
... kramar: lisa
... pussar: nopes
... TV-program: cityakuten
... köp: vantar, konservburksöppnare och födelsedagspressent till bella
... godis: äpple :D
... lunch: mcdonalds
... kvällsmat: potatis o champinjonsås
... träning: cyklade till staan
... läsning: delar av annan grupps projektarbete
... nyttigaste: äpple
... "åh nej!": skivan var ju inte så bra som jag tänkte att den faktiskt kunde vara...
... citat: "vi borde ha en kock" (Lisa)

sen måste jag ju säga grattis till Mr Nicky Byrne :P mwahaha


Kommentarer
Postat av: Systeryster

grattade du mamma också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback