the rose

Traversen igår igen... nöde mig dock med cola igår :P spelade biljard med Bella också tihi! Johan var där också... varför ger han mig fortfarande arga blickar??

anyways! när jag kom hem fick jag äntligen höra en "ny" westlife låt! yaaay!! *undrar om det är den som blir singeln* Dom var ju på Miss World igår, så söng dom the rose. när Mark började sjunga... OMG! Fast Kians frisyr var nog bland det skummaste jag någonsin sett :P mwahaha 

kian

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: knas
... låt: the rose - westlife
... vill ha: mer biljetter *girig*
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: äntligen en "ny" westlife låt :D och bra var den ju också!
... tråkigaste: har eg inget att göra idag
... kramar: nopes
... pussar: nej
... TV-program: beck ikväll skulle jag gissa
... köp: måste köpa strumpor eftersom jag inte gjorde det igår
... godis: inte än iaf
... lunch: pasta och nånting
... kvällsmat: ris och nånting
... träning: ska cykla in till stan
... läsning: mailen
... nyttigaste: mjölk
... "åh nej!": fortfarande inga fler datum
... citat: "är det bara jag i sverige som kollar på TV?!?" (Emelie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback