Upplupna räntekostnader

Mwahaha! Nu har vi lyckats få till dom upplupna räntekostnaderna i det "gula häftet" haha nästan klara då ju! riktigt nice...

Annars har det inte hunnit hända så mkt idag, hade iofs lektion imorse och sen drog vi in till Bokia o beställde böcker för nästa period. Kommer läsa marknadsföringen p engelska... fast det är nog ett sånt ämne som kan vara bra att kunna på engelska tror jag så det blirnog bra :)

Väntar mest på att Emelie ska fixa en hemsida så vi kan göra westlife street teamet en gnutta mer seriöst :P Dom ska hit på the love tour! Det är bara så! Det finns inte äns ett alternativ så jag ger inte upp förrän det blir så, Punkt slut!

Ska kanske snöa i helgen också tihi

Dagens...
... klädsel: varmt
... smink: Inget
... frisyr: vanliga
... låt: Bring It All Back - S club 7
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: att det inte är jag som faktiskt orkar engagera mig :D
... tråkigaste: måste plugga massor med organisation som vanligt...
... kramar: hmm
... pussar: nopes
... TV-program: cityakuten kanske
... köp: loka och macka
... godis: choklad :D
... lunch: pasta
... kvällsmat: we'll see
... träning: cyklade till skolan
... läsning: organisation
... nyttigaste: paprika
... "åh nej!": min ***** mobils väckarklocka vägrade fungera igen!! Käper snart en ny även
... citat: "där många tänker lika tänks det inte särskilt mycket" (Voltaire)


läs min blogg från igår och:

bara för att göra det extra jobbigt för alla :S nejdå... men ni som vill vara med, kan ni skicka ett mail till [email protected] så skriver vi upp en typ medlemslista så fort vi har en hemsida (då kan vi ju dessutom maila tillbaka till er med länken till hemsidan! :P tihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback