Vaxduk

Gick in till stan idag för att köpa en vaxduk till vårat inte allt för vackra köksbord... men när vi väl hade valt den vaxduken som vi faktiskt skulle kunna tänka oss leva med kom vi på att vi inte vet hur stort bordet är så vi bestämde oss för att gå hem o mäta o köpa den en annan dag. Men på vägen hem gick vi förbi rusta för att köpa pepparkaksformar... men dom fanns inte! undrar var vi hittade dom eg... dom finns ingen stans längre...

ajustja! köpte ett tygmärke till overallen för att täcka över ett litet missöde (dvs jag skrev fel ord...) så nu sitter det en smiley där... *undrar om det är en reflex*

Så måste jag ju självklart säga grattis till min kära lillasyster som klarade körkortet idag!!!!

Dagens...
... klädsel: varmt
... smink: Inget
... frisyr: flätor
... låt: you light up my life - westlife
... vill ha: jul
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: bingo :P
... tråkigaste: fanns inte så mkt o göra idag..
... kramar: lisa
... pussar: nopes
... TV-program: cityakuten
... köp: en smiley haha
... godis: chips
... lunch: köttbullar, potatissak o ägg
... kvällsmat: samma
... träning: gick till stan
... läsning: inget
... nyttigaste: majs o morötter
... "åh nej!": vi glömde mäta bordet
... citat: "nu ska jag skriva upp så jag glömmer ihåg" (jag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback