Westlife Street Team

Westlife - The Love Tour 2007 i Sverige
Visst skulle det vara underbart? Men då kan man ju fråga sig hur troligt är det egentligen att de kommer? Hur mycket satsar skivbolaget på dem? Kan vi göra något mer?
Ja! Absolut! Därför har vi tänkt sätta ihop ett street team. Från början som en kul grej, sen om vi får många medlemmar och det funkar bra även kontakta BMG och se om vi kan få någon hjälp av dem. Så vad gör ett street team? Man kan tex maila/ringa radio stationer och önska låtar, skriva om dem på forum och helt enkelt berätta att Westlife är tillbaka. Första singeln heter The Rose och albumet The Love Album och kommer släppas i Sverige i november. Men! Sjävklart kan vi inte bara vara två pers (jag och Lisa) om det ska fungera och faktiskt göra någon nytta så därför behöver vi:

- en webmaster. Du måste kunna göra en hemsida, självklart gilla westlife och framför allt orka engagera dig i detta
- medlemmar. Så många som möjligt som kan hjälpa till
- har du något mer förslag på en person som behövs? vad kan du?

Hör av dig ;)

the love album

Kommentarer
Postat av: Mini Fjant

eehhmm ja kan va T-rex stock hängare.. tror en sån kan va till nytta //Okänd Men Farlig

2006-10-17 @ 20:13:30
Postat av: Ewe

Jag är på :D

2006-10-18 @ 11:24:49
Postat av: Malin

Lätt att jag är med, Westlife SKA hit nästa år!!! Annars...

2006-10-18 @ 11:54:48
Postat av: Patricia

Jag är med :D

2006-10-31 @ 11:30:03
Postat av: Fia

åååh vilken bra idé =) jag vill va meeeeed =)

2006-11-04 @ 14:05:25
Postat av: Jonna

Jag är med ;) Jag hjälper mer än gärna till för att få hit dom igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback