Traversen igår

Var på traversen igår kväll med Bella o Rickard... skulle få Lisa att blanda jobbiga drinkar o göra blåbärsshots eftersom hon jobbade :P men blåbärssoppan var slut så det blidde ingen blåbärsshot :( hur som hellst lärde Bella mig att spela biljard tihi riktigt skojj var det :P

ska strax iväg o träffa carro o göra lite projektarbete *suck* men det måset ju göras så..

sådär då var man hemma igen! Känns helt ok med projektarbetet nu! har äntligen kommit igång!!
sen så har vi hunnit kolla på jordan ifrån igår också + att när jag nu satte mig vid datorn fickjag en halv chock :P

biljetterna till andra datumet i Aberdeen har släppts!! Men lyckades hur som hellst få mittenblocken rad 9 :P så jag är absolut nöjd!! så nu väntar vi bara på ett eller två datum i glasgow :P tihi

o där kom det en till glasgow!! fick rad 6 denna gången!! unbelievable... jag menar... vi sitter som sämst på rad 9... förra året var rad 10 det näst bästa vi hade... me is sooo happy!!!

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: knas
... låt: soledad - westlife
... vill ha: mer biljetter *girig*
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: biljarden igår
... tråkigaste: måsta plugga
... kramar: nopes
... pussar: nej
... TV-program: jordan inspelat från igår
... köp: måste köpa strumpor
... godis: inte än iaf
... lunch: pasta
... kvällsmat: vet inte
... träning: ska väl ta cykeln sen..
... läsning: organisation
... nyttigaste: mjölk
... "åh nej!": fortfarande inga fler datum
... citat: "midori (stavning??) och grädde" (Bella... fast det var snarare folks reaktion som var rolig... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback