Aberdeen

Så idag kom äntligen Aberdeen biljetterna!! Så nu väntar vi bara på Glasgow... förhoppningsvis kommer de innan jul så slipper man lägga ut massa pengar på att eftersända posten! Inte så jättelänge kvar till turneen nu ju... 3 månader, 3 veckor och 5 dagar för att vara exakt! Och då har jag inte räknat med att vi 6 dagar innan troligtvis ska se dem på wembley!

Var inne i stan o letade julklappar idag :) hittade 3st så snart är jag klar!! Frågan är bara vad jag ska köpa till Martin, han är nämligen den ända jag ännu inte alls köpt ngt till och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa...

Skickade även lite videoband till Mirjam idag så hon ska lägga in i datorn, bla Kolla Westlife
"these are the onions" hahaha

Har även hunnit med diverse pluggning.

Ja, det var min dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback