Beautiful World

Jag och Lisa var i Luleå igår och shoppade. Hade tänkt köpa massor med julklappar men det är jättesvårt ju!! Hittade iaf till Mamma och Bella så nu är det bara Pappa, Pelle, Martin och Anna kvar.. Köpte även lite saker åt mig själv :P Lyckades äntligen hitta mig ett par byxor :) sen blev det som vanligt lite cd-skivor... Båda Gareth Gates album, har väntat i evigheter på att det ska bli rea på dom så nu äntligen är dom köpta! Sen köpte jag ju självklart Take That - Beautiful World. Riktigt bra album!! Speciellt Patience och Like I Never Loved You At All =)

Sen på kvällen var det fest på Älvsbacka eftersom Jimmy fyllde år. Var där till kanske 23 innan vi gick till Traversen men det var inte överdrivet kul där så istället gick vi hem :P Sen ringde Pia, Fredrik o Jimmy o ville att vi skulle komma tillbaka till Älvsbacka men då hade jag redan hunnit gå o lägga mig så...

Märkestagning på konståkningen ikväll. Ska bli kul! Sen ska jag stanna kvar efter o hoppa lite tror jag. Saknar verkligen att åka själv men samtidigt vill jag inte alls börja åka igen... Men lite hoppträning på egen hand känns för tillfället som en underbart bra ide! Får se hur många det är på isen o vad de gör... inte det lättaste att träna själv om de kör program :P

Dagens...
... klädsel: mys
... smink: Inget
... frisyr: troll?
... låt: Patience - Take That
... vill ha: konsertbiljetterna
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: Svenborg
... tråkigaste: ne det vet jag inte
... kramar: ne
... pussar: nepp
... TV-program: på en lördag? hmm...
... köp: massor
... godis: julkalenderchoklad
... lunch: pastasak
... kvällsmat: dunno yet
... träning: ska så stå en lutz ikväll!!
... läsning: lappen där det står vad som ingår i märkena
... nyttigaste: konståkningen
... "åh nej!": dunno..
... citat: "Svenborg" (julkalendern)

Just have a little patience 
I’m still hurting from a love I lost
I’m feeling your frustration
that any minute all the pain will stop
just hold me close inside your arms tonight
don’t be to hard on my emotions



Cause I need time
My heart is numb has no feeling
So while I’m still healing just try and have a little patience
I really wanna start over again
I know you wanna be my salvation
the one that I can always depend
I’ll try to be strong believe me
I’m trying to move on
it’s complicated but understand me
Cause I need time
My heart is numb has no feeling
So while I’m still healing just try
and have little patience yeah
Have a little patience yeah
Cause the scars run so deep it’s been hard but I have to believe
have a little patience
have a little patience
Whooo cause I
I just need time
My heart is numb has no feeling
so while I’m still healing
just try and have a little patience
have a little patience
my heart is numb has no feeling
so while I’m still healing
just try and have a little patience

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback