Wembley eller The Point

Wembley eller The Point, the love tour eller childline... det är frågan!

Fördelar Wembley:
- mer Westlife
- betydligt billigare flyg
- konsert två dagar i rad
- har lovat mig själv att jag någon gång ska se Westlife på Wembley

Nackdelar Wembey:
- ska se redan se konserten fem gånger (behöver dock verkligen inte vara en nackdel)
- crappy platser

Fördelar the Point:
- fler än Westlife där

Nackdelar the Point:
- dyrare
- crappy platser

Hmm... känns ju som att det lutar åt wembley... men jag vet inte! Det är ju dessutom så nära Glasgow / Aberdeen. Om man åker till London borde man nästan tjäna pengar på att boka om flyget så det blir en jätteturne (ok kanske inte men ändå)... dvs att vi den 31mars flyger till London och går på konsert den 31a och 1a och sedan tar tåg/buss till Newcastle och går på konsert där den 3e och 4e och sedan tar tåg/buss till Glasgow och går på konsert 6e, 7e, 8e och sedan vidare till Aberdeen och ser konserten 10e och 11e... otroligt lockande och otroligt dyrt!! Fast vill jag så har jag ju råd... Va trött jag blir på mig själv!!! Men 9 konserter låter såååå roligt!! Lisa?? *puppy eyes* Fast vi borde verkligen inte!!

Alternativ 3 är ju att inte åka på ngt av det... hmm...

Dagens...
... klädsel: pyamas
... smink: Inget
... frisyr: you're kidding right??
... låt: jul jul strålande jul - peter jöback
... vill ha: konsertbiljetterna!! NU helst!!
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: börjar å liite bättre
... tråkigaste: snön har nästan helt smält bort igen
... kramar: ne
... pussar: nepp
... TV-program: westlife dvd?
... köp: ne
... godis: nepp
... lunch: varma koppen
... kvällsmat: får se...
... träning: definitivt inte
... läsning: ne
... nyttigaste: sova
... "åh nej!": varför tänker jag såhär???
... citat:

Eftersom det inte går att boka om flyget (ok jo det gör det men det kostar pengar) så har vi helt skippat tanken på Newcastle nu vilket känns vettigt! Dessutom går det inga bra flyg till Dublin så för tillfället lutar det åt Wembley!! Såg precis Face To Face Tour DVDn vilket inte direkt gjorde att jag ville åka dit mindre :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag skulle iaf ta Childline :) Om man redan ska se wl flera ggr.. och billigare, och andra artister (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback