Diverse Bilder

Här kommer diverse bilder från diverse tillfällen.

Först ut en bild, som i och för sig inte är min men är så underbar att den ändå förtjänar att hamna här, på Mr Kian Egan. Som många vet är jag inget större fan av Kian! Eftersom hans jobb är att sjunga och han är med i Westlife borde jag som fan säga att det jag ändå gillar mest med honom i alla fall har någontin med musiken att göra, men icke!! Det jag gillar mest med denna annars så dryge och diviga kille är alla hans skumma miner! Det finns nog ingen som, utan att alls göra till sig, lyckas göra så många skumma miner när man sjunger så som Kian. Här kommer ett praktexempel där han dessutom ser ut som en halv kör, vilket ju skulle kunna vara en bedrift... eller?

kian

Nästa är en mindre bra bild tagen av mig på årets fotbollsgala på Hovet. Underbara minnen!! (psst! för er som inte ser så föreställer det Take That...)

take that

Resten av bilderna är från Lisas 20års dag! Och vad är en födelsedag utan tårta? Nej, precis!

lisas tårta



Next up! ehm... fråga mig inte äns vad dom gör...

fest


Nästa bild föreställer Pia och Martin. Observera att chipspåsen är öppnad från fel håll :S

fest2

Sist men inte minst, jag och Lisa =)

lisa o jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback