Just Wrong

Gillar inte den här dagen! Inte ett dugg!! Som jag redan visste är westlife i sthlm på promotion medan jag är kvar i skellefteå o har redovisningstenta, biljetterna till westlifes konsert i glasgow den 8 april släpptes även idag... mitt under tentan... sen som om det inte vore nog är det bland det sämsta vädret jag någonsin har varit med om!! blötsnö-storm!! efter att ha gått hem från campus (vilket tar kanske 20min) kunde man seriöst vrida ut kläderna och hälla (!!) ut vatten ur skorna!! Det är slask som jag aldrig sett det förr (dvs typ halvmeter djupa slaskpölar lite var stans), det blåser så hårt att det snöar vågrätt... eller snöar? det är snarare en blandning av snö, regn o hagel... det gjorde ont att gå hem!!

men för att se det från den ljusa sidan: för en gångs skulle får jag ju se westlife på tv istället för att stå utanför tv-studion o frysa, biljetterna gick inte åt så extremfort så vi lyckades ändå få block JJ row L (12) och tentan kändes helt ok... har dessutom tagit en varm dusch o satt på mig varma torra kläder och kan nu istället beskåda ovädret genom fönstret, från mitt alldelles egna fönster i mitt alldelles egna rum i min mer eller mindre egna lägenhet... so life's not that bad... just seems like it...

Dagens...
... klädsel: inte längre blöta
... smink: Inget
... frisyr: nytvättat
... låt: written in the stars - westlife
... vill ha: westlife pr en annan dag
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: en till konsert i Glasgow
... tråkigaste: var biljetterna till Glasgow tvungna att släppas idag?
... kramar: inte än iaf...
... pussar: nopes
... TV-program: förkväll o idol
... köp: westlife-biljetter
... godis: zoo
... lunch: soppa
... kvällsmat: dunno yet
... träning: gick i extrem motvind
... läsning: redovisnings-tentan
... nyttigaste: purjolök
... "åh nej!": idag är bara fel!! allt som inte fick hända idag händer just idag! *tjurar fortfarande*
... citat: "SLUUTAAA" (Jag o Lisa)

sen snodde jag denna från syrrans blogg (ifall nån vil läsa är den ungebarn.blogg.se)

JAG HAR:

(x) snott den här listan från nån
( ) rökt en cigarett
( ) testat droger
(x) varit full
(x) pussat någon av samma kön
( ) varit kär
( ) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) haft/har känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av dig själv brinna
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en levande orm
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om en hare
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) dansat i månljus
(x) hatat ditt utseende
(tror inte det) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt ditt hjärta
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om du håller på att dö
(x) gråtit dig själv till sömns
(x) sjungt karaoke
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) fått en önskan inslagen
( ) burit pärlor
(nej men på en bro)hoppat från en bro
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
( )kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x)limmat fast din hand i något
( )fastnat med tungan i metall
( ) varit en cheerleader
(x)suttit på ett tak
(x) skrikit så att du inte fått luft
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit så mycket att du skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) sovit naken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback