Konståkningstränare Anna

weehey vilken underbar dag!! först o främst var det ju varmt ute o fint väder o så :D sen så fyllde Bella år så jag o Lisa fixade kalas och tårta :D

Men det roligaste av allt var att jag nu har pratat med Skellefteås konståkningsklubb så nästa lördag ska jag få börja som tränare :D helt underbart!!!

Dagens...
... klädsel: jeans o röd tjocktröja
... smink: Inget
... frisyr: fläta
... låt: total eclipse of the heart - westlife
... vill ha: vinter
... saknad: alla där hemma (alltid!)
... roligaste: ska börja som konståkningstränare
... tråkigaste: ne
... kramar: Lisa
... pussar: nopes
... TV-program: island-sverige
... köp: massor
... godis: gelehallon och daimkulor
... lunch: vita bönor o korv
... kvällsmat: tårta?
... träning: cyklade till coop
... läsning: mailen?
... nyttigaste: banan o vindruvor
... "åh nej!":
... citat: "jag fyller ju också år snart" (Mamma... för er som inte vet fyller hon år i maj...)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

du ska bara höra hur hon snackar om sin födelsedag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback